Dag 3; woensdag 7 aug. Ophalen camper en Banff

7 augustus 2019 - Banff National Park, Canada

We waren vroeg wakker en zijn om 8.00 naar het ontbijt gegaan. Een lekker en uitgebreid ontbijt gehad, om 9.15 waren we klaar. We konden tot 12.00 in het hotel blijven, dus zijn de drie jongsten gaan zwemmen in het hotel; mooi zwembad.

Tussendoor een eerste wasje gedaan, in het hotel. Na twee dagen was het daar al tijd voor 🤭🤔. Voor 5 dollar (3,35 euro) gewassen en gedroogd. Om 13.00 gaan we de camper ophalen.

Om 13.00 waren we bij Cruise Canada, met taxi naartoe gegaan; ong een kwartier rijden vanaf het hotel. Nadat we een korte uitleg hadden gekregen, konden we op pad! Een omeunige camper, 9 meter lang! Supergaaf!

IMG-20190808-WA0013

Allereerst naar een Wallmart gereden en de eerste boodschappen gekocht en ingeladen. Daarna naar de campground gereden; Tunnel mountain trailer court. Wat een mooie campground.

IMG-20190812-WA0016

Na het avondeten, soep en knakworst op brood, een wandeling gemaakt. We waren moe van het gereis en lagen er 's avonds op tijd in.