Dag 2; dinsdag 6 aug. Reis naar Calgary

7 augustus 2019 - Calgary International Airport, Canada

's Morgens ontbeten in het Ibis hotel. Om 9.10 met de shuttle naar het vliegveld gegaan, ingecheckt en via douane naar de gate. Bij de douane gaat het met even anders, bij een internationale vlucht. We moesten naar een aparte gate, onze paspoorten werden gecheckt in nabijheid van de marechaussee.

Om 12.10 konden we in ons enorme vliegtuig met eigen schermpjes! Wat waren de kids blij!

IMG-20190806-WA0007

IMG-20190806-WA0011

IMG-20190806-WA0012

Om 12.55 vertrokken we richting Vancouver. Daar kwamen we om 13.40 aan 😂, 22.40 Nederlandse tijd...ook wel echt anders na een internationale vlucht. Eerst zelf onze paspoorten scannen, meerdere vragen beantwoorden; waarom bent u in Canada,  hoelang, heeft u cannabis bij u, voedsel bij u etc. Hier krijg je per persoon een uitdraai van en dan via douane. Deze beambte stelde ook de vraag wat we kwamen doen, waarom ons paspoort nog leeg was 😂😅 waarna we verder mochten. Hierna onze koffers ophalen, weer bij een balie inleveren voor onze vliegreis Vancouver-Calgary.

Om 16.40 vlogen we naar Calgary in weer een enorm vliegtuig en daar kwamen we na 50 minuten aan. Weer in een andere tijdzone 😅🤪, namelijk nog een uur later daar. Daar koffers opgehaald en buiten gewacht op de shuttle naar Homewood Suites hotel. We waren zoooo moe, lagen om 22.15 in bed!

IMG-20190806-WA0024